Розуміти учня, реагувати на його запити – то, що важливо для мене і що обіцяє мені успіх як педагогу, а учневі – реальні досягнення в музиці.
Ліза Варакіна
Викладач по фортепіано

Інформація
про педагога
Освіта:
КМАМ. ім. Р. Глієра.
Стилі:
Класична музика, Естрадна музика
Досвід викладання:
Педагог гри на фортепіано більше 8 років
Досягнення:
- Участь в міжнародних фестивалях, концертах і конкурсах.
BIO:
Кожен з нас музикальний, ми все емоційно реагуємо на музику і ритм. Навіть ті, хто думає, що зовсім не має здібностей до музики. Так чому б не скористатися можливістю розвинути свої таланти, зануритися в прекрасний світ музики? До того ж, володіння музичними інструментами – це особливий привілей і радість.
Маючи профільну освіту піаністки, я займаюся як виконавської, так і викладацькою діяльністю, загальний стаж якої становить 8 років. Учні відзначають, що зі мною їм комфортно і цікаво. Від себе можу додати, що кожен урок – не тільки для учня, а й для мене теж. Я також постійно і безперервно вчуся: слухати і чути, розуміти і співпереживати. Тому успіхи учня радують мене не менше, ніж його самого. Я працюю з усіма: з малюками, підлітками та дорослими.
У роботі з найменшими початківцями піаністами використовую ігрові методи, з учнями старшого віку завжди шукаю індивідуальний підхід. Розуміти учня, реагувати на його запити – то, що важливо для мене і що обіцяє мені успіх як педагогу, а учневі – реальні досягнення в музиці.
Улюблені виконавці:
Люблю гарну музику різних епох, жанрів і стилів.
Головним критерієм для мене є її якість, а не приналежність до певних категорій.
Улюблені композитори та виконавці: І. С. Бах, С. Рахманінов, П. Чайковський, І. Стравінський, Д. Шостакович, М. Таривердієв, М. Равель, Е. Саті, Д. Колтрейн, Ч. Бейкер, М. Девіз , Pink Floyd, Michael Jackson, Queen, Sting, Elton John, Земфіра, Radiohead, Л. Агутін і багато інших, яких не перелічити.
Заявка
на пробне заняття
Пробне заняття – 200 грн / 50 хв
Ось як воно проходить:
1-ий крок
Знайомство з педагогом.
Ти розкажеш про свій досвід занять музикою (якщо він був), про результати, які хочеш отримати, і про цілі, які прагнеш досягти.
2-ий крок
Прослуховування.
Коротке прослуховування визначить твою зону розвитку на найближчі кілька місяців.
3-ій крок
Розмова.
Ти можеш запитати педагога про те, що тебе цікавить, і отримати докладні відповіді. Не соромся задавати питання: чим більше їх буде, тим точніше педагог зможе зрозуміти, чого ти чекаєш від навчання і як вибудувати навчальний процес
4-ий крок
Програма.
Педагог запропонує тобі індивідуальну програму навчання, яка буде враховувати твої цілі, твій нинішній рівень, а також репертуар, який тобі подобається.